Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] UPS do dwóch komputerów

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] UPS do dwóch komputerów
From: Maciek <maciek@nospam.pl>
Date: Mon, 05 Aug 2013 11:17:21 +0200
W dniu 2013-08-03 11:53, BartekK pisze:
> 700-800W to bardzo duża moc, jesteś pewny że na 2 komputery tyle
> potrzebujesz?
Moc jest "nieco" przeszacowana (gdzieś tak o połowę), ale z obserwacji
wynika, że w okolicy, gdzie ma pracować UPS, zdarzają się krótkie zaniki
(czy może raczej zakłócenia) napięcia, ale jak już się zdarzają to
seriami (czyli np. 5x co 5 minut na 1 minutę. Nie wiadomo co to jest,
pewnie ktoś coś dziwnego do sieci podłącza. Elektrownia ma to w d*. Stąd
moc UPS'a pozwalająca na około 20 minut ciągłej pracy podłączonych do
niego urządzeń.

> Jeśli tak, i nie chcesz wydać więcej na UPS, niż na oba
> komputery razem, to zostaje ci tylko coś używanego, np APC Smart
> 1000(1400) w wersji "czarnej" z USB, wtedy sobie z jednego kompa
> monitorujesz przez usb, a drugiego przez rs232. Albo na jednym
> uruchamiasz PowerChute "master" a na drugim "slave" przez sieć.
Teraz dodają zdaje się PowerChute Business Edition. O ile wiem tam nie
ma pracy sieciowej. Każdy Agent ma podpięty UPS, a do tego jest Server,
który monitoruje wszystkich Agentów i zapewnia centralne dojście do
informacji na temat pracy UPS'ów. Chyba że nie o tym sofcie piszesz.

--
Pozdrawiam
Maciek