Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Pendrive działa lub nie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Pendrive działa lub nie
From: Marcin Kocur <marcin2006@gmail.com.wytnij>
Date: Fri, 02 Aug 2013 20:06:16 +0200
Osoba wozniak grzegorz napisała na pl.comp.pecet:

> Nie jestem specjalistą ale podejrzewam że jakiś program pomocniczy z
> reguł udeva zawisa w trakcie wkładania tego akurat gwizdka.
> Zabij udeva
> killall udevd
> i odpal na debugu, włóż pena zobacz na czym zawisa:
> udevd --daemon

Chyba nie. Jedyne, co mam nowego, to to:
linux kernel: usb 2-2.3: reset high-speed USB device number 10 using
ehci-pci (wprawdzie widziałem to już parę razy, ale nie zawsze sie
powtarzało, akurat w poprzednich logach nie występowało). No i w sumie
dalej nie wiemy czy to urządzenie czy udev/kernel. Chyba sprawdzę na
innym systemie.

Pełny log z systemctl-udevd:
http://wklej.org/id/1099841/

--