Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Czy procesor gryzie?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Czy procesor gryzie?
From: "$heikh el $hah" <xxx.xxx@xxx.xx>
Date: Mon, 22 Jul 2013 13:10:07 +0200
W dniu 2013-07-22 01:03, Andrzej Lawa pisze:
Ja generalnie od lat trzymam się AMD, ale głównie z sentymentu oraz z
tego powodu, że AMD jest bardziej stabilną firmą jeśli chodzi o sposób
montażu procesora na płycie głównej.

To ja dodam jeszcze, że modele serii mobile są wdzięczniejsze do podkręcania od swoich odpowiedników Intela, a to za sprawą programu, nomen omen wydanego przez samego producenta: "AMD OverDrive™"
http://sites.amd.com/us/game/downloads/amd-overdrive

(Tak, wiem, że podkręcanie CPU w laptopach większego sensu nie ma, ale skoro można...)

--
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$