Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] informatyka sledcza?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] informatyka sledcza?
From: anacron <anacron@anacron.pl>
Date: Thu, 18 Jul 2013 20:19:14 +0200
W dniu 17.07.2013 00:18, m4rkiz pisze:
> mozliwosci zeby kogos zlapac nawet post factum jest multum

Taaaa, tylko wystarczy, że znajdzie się ktoś kto ma pojęcie o tym co
robi i już go nie znajdą, nie złapią i mogą - za przeproszeniem -
pocałować w dupę. Oczywiście na dłuższą metę ciężko uchronić się przed
błędem, ale spokojnie byłbym w stanie przygotować jednorazową akcję i
nikt nigdy nawet by mnie nie próbował wiązać mnie ze sprawą. Najczęściej
jednak ludzie sami wiszą zalogowania do google, korzystają z IE i
naiwnie wierzą, że są anonimowi.

--
Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza