Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zabezpieczenia przed nieprzewidzianymi zjawiskami

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zabezpieczenia przed nieprzewidzianymi zjawiskami
From: "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com>
Date: Tue, 16 Jul 2013 23:00:30 +0100
"GAD Zombie" <gad@USUN.gad.USUN.art.pl> wrote in message news:ks0ncu$oq8$1@opal.futuro.pl...
Ponownie wraca do mnie też temat, na który szkoda mi było czasu (bo jakoś to będzie, jeszcze mam czas ;)) i jednak chciałbym kupić dysk zewnętrzny na backup danych, który będę odpinał od komputera i trzymał np. w szufladzie, a tylko co parę dni zgrywał na niego kopie zapasowe. Jaki dysk do tego najlepiej wybrać? Rozmiar około 1GB. Chciałbym, żeby był jak najtrwalszy i najbezpieczniejszy, prędkość, głośność itp nie grają żadnej roli. No i podpinany pewnie przez USB, żebym miał łatwość podłączania. Ale do tego chyba wystarczy jakieś urządzenie, które na to pozwoli (takie już widziałem).

adata hd710
mam, polecam