Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zabezpieczenia przed nieprzewidzianymi zjawiskami

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zabezpieczenia przed nieprzewidzianymi zjawiskami
From: "R.e.m.e.K" <go@dev.null>
Date: Tue, 16 Jul 2013 12:05:13 +0200
Dnia Tue, 16 Jul 2013 11:03:08 +0200, GAD Zombie napisał(a):

> A czy przypadkiem nie podobne zadanie powinien mieć bezpiecznik główny w
> mieszkaniu? W ostatnim przypadku bezpieczniki nawet mi nie drgnęły, a
> komputery zaświeciły ;)

No, owszem, ale one chronią przed inwazją spoza domowej instalacji, a może
to było jakieś przebicie wewnatrz instalacji domowej? Z rynny lub po
ścianie? Wtedy bezpiecznik tuż przed gniazdem kompa byłby zawsze na miejscu.
A domowy tylko warunkowo.
Nie jestem elektrykiem, niech madrzejsi to zaopiniuja :-)

--
pozdro
R.e.m.e.K