Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Karta SD 32GB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Karta SD 32GB
From: Z_D <aquarius@aqua.pl>
Date: Sun, 7 Jul 2013 11:03:32 +0000 (UTC)
W artykule <kqu2q1$itd$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
elmer radi radisson napisal(a):

> "a gdyby tu bylo przedszkole w przyszlosci".

> Dziwny jestes. Wpierw oburzasz sie ze nie chca od Ciebie przyjac
> rozpakowanego sprawnego towaru, a tymczasem sam zakladasz a priori,
> ze jakis kupujacy od Ciebie z allegro bedzie cwaniakiem. Komentarz
> wydaje sie zbyteczny. Znaj proporcje, mocium panie.

A nie jest to tak, ze na Alledrogo skupia sie kwintesencja
cwaniackiej czesci polskiego spoleczenstwa?
Nie jest tak??
Przeciez duza czesc sprzedajaco/kupującej gawiedzi[tam] to kretacze.
Ja z własnego doswiadczenia moge podać chwyty, których sie imają.

Uprzedzam pieniackie zastrzezenia : NIE CAŁA SPOŁECZNOŚĆ!

--
Pozdr. Z_Dr