Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Karta SD 32GB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Karta SD 32GB
From: "Chris" <chris@spam.pl>
Date: Mon, 1 Jul 2013 13:07:55 +0200
Old Green :) nabazgrał(a):

Medal dla tego z piszących, którzy sugerował OTWARCIE opakowania z
kartą, bez czynienia na niej TOTALNEGO spustoszenia.(przykład z laptopem,
sprawdzonym w domu,i zwróconym do sklepu).
Nie powinni ci tego laptopa przyjąć, bo zapewne TY tego piksela
uszkodziłes..... No i opakowanie było otwarte.

Jednak jesteś inteligenty inaczej ...

Tych, co TAK pakują karty pamieci i rózne inne bzdety, np kardridże do
drukarek, kazałbym za karę do końca zycia je otwierać.
Podziekowania dla Kolegów, którzy mielu cywilna odwagę wziąć mnie w
obronę. Gdyby była w sklepie UMOZLIWIANA PRÓBA takiej karty,
na pewno pomyłki bym nie popełnił.

RTFM się kłania ....

Watek rozrósł sie dla mnie zupełnie niespodziewanie.
Na pewno wniósł nieco materiału do przymysleń.
Ale jedynie tym, co myślą.
Nauka z zdzarzenia (dla mnie, nikogo nie namawiam);
1. omijac Media Expert-a bo raczej PRZYJAZNEGO
   potraktowania  nie mozna się spodziewać.

Sam sobie jesteś winien to co się czepiasz sklpeu ?? mógł to być każdy inny w okolicy.

2. straciłem 120 zł (a mogłem jedynie koszt za tzw. uzycie,
i o tyle mogła ta karta lezeć  taniej na półce) Np. o 20,30zł.
  Zapewne komus by podpasowała mimo tego ,ze otwierana.

Sklep to nie allegro że sprzedają towary używane bo rozpakoany znaczy używany.

Nie masz co zrobić z pamięciąto sprzedaj ja na Allego i przestań płakać jak dziecko jaki ty biedny ,...