Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Małe a duże ;) (lupa do tabletu)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Małe a duże ;) (lupa do tabletu)
From: "Chris" <chris@spam.pl>
Date: Wed, 26 Jun 2013 10:44:21 +0200
m4rkiz nabazgrał(a):

"Trybun" <ilici@yachou.com> wrote in message news:51ca87c9$0$1226$65785112@news.neostrada.pl...
Dobre tablety mają co najmniej 1280 na 800 dla 7 cali.
Trzeba być psycholem, aby zapłacić dziś za coś, co
dla 7 cali ma 400 na 800.
Mam taki tablet (400X800) i powiedz czego ja tam nie widzę? Tablet
uważam nie  tylko za dobry, a wręcz za bardzo dobry.  Dodam jeszcze że
do niedawna to była  dla takiego ekranu standardowa wielkość.
Jakim trzeba być psycholem tak żeby poddawać się bełkotowi
marketingowemu  wydając extra kasę za szybsze pożerania baterii?
480x800 w 7 calach wyglada kiepsko, w 10 to juz kupa
moim skromnym 200 ppi to rozsadne *minimum* dla urzadzen trzymanych

Zalezy jakie masz wymagania, mi tam taki wystarczy żeby dać dziecku do zabawy i oglądania bajek na YT, nawet jak popsuje to nie szkoda a nauka nie idzie w las.