Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] zestaw dla inz

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] zestaw dla inz
From: "qwerty" <qwerty01@poczta.fm>
Date: Fri, 21 Jun 2013 18:01:22 +0200
Użytkownik "Krystek" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kq1hsf$tag$1@node1.news.atman.pl...
Kilka lat temu w pewnym studiu graficznym pracował komputer, jakaś dwuprocesorowa maszyna na Xeonach i OIDP właśnie z 16GB RAM (64-bitowa Vista).

Przy wizualizacjach, renderowaniu i teksturowaniu w 3ds Maxie wcale nie było jakoś ekstraszybko. Grafik wychodził na spacer po firmie, gdy zapuszczał jakiś render. Te programy potrafią zjeść tyle, ile jest.

Kilka lat temu miałem praktyki w instytucie energetyki. Jak zobaczyłem jakie mają maszyny i użycie ramu jest olbrzymie to nic nie mówiłem, jak projektant wychodził przed budynek palić. Zanim wszystko się obliczyło to czekało się kilka minut.