Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] zestaw dla inz

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] zestaw dla inz
From: "Chris" <chris@spam.pl>
Date: Fri, 21 Jun 2013 13:44:39 +0200
BQB nabazgrał(a):

4. Grafika: Gigabyte Radeon HD7770 OC 1GB DDR5 128bit
W/w zastosowania to raczej NV
Niby czemu? AutoCad obsługuje karty amd i są one wydajniejsze, od nv.
Bo produkty NV są lepiej oprogramowane jeśli chodzi o grafikę. ATI to
gry i tu spisuje się b.dobrze.
Obaj się mylicie - produkty NV, ale tylko Quadro - te mają specjalny sterownik do współpracy z ACADem, ale jak to się przekłada na szybkość, tego nie wiem, bo na żywo nigdy nie widziałem.

Ciągle to NV a jedynie seria modelowa jest inna od domowej więc mówię nie mylę się :)

Co do szybkości to nie powiem ale na 100% nie było z nią problemów w programach 3D (Maya, 3DS, Softimage itd....) a zwykłe GF się waliły w SLI na dwóch monitorach ... jeden monitor OK a drugi mulił w OpenGL.