Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaki kabel vga

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaki kabel vga
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Wed, 19 Jun 2013 17:47:43 +0200
PiteR pisze tak:

> kupić żeby się znowu nie naciąć?

Mam monitor o bardzo ładnym obrazie. Obok mam drugi po dvi i na
orginalnym kablu naprawdę trudno dostrzec różnicę.

Na orginalnym kablu wszystko gra. Monitor budzi się, usypia, wysuwa się
plumka.

Chcę mieć jednak dłuższy kabel. Kupiłem za 5zł stary model bez pinów 5
i 9 i ten wiesza kompa przy starcie.

No to kupiłem nowy, taki co ma wszystkie 15 pinów obecne. Monitor nie
wiesza kompa ale i nie usypia się. Po sprawdzeniu miernikiem okazało
się że nie wszystkie piny są podłączone.

Teraz mi przychodzi do głowy miernik w kieszeń i jakaś Hama albo kabel
z OBI.

--
Piter