Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Czarny ekran - proszę o pomoc

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Czarny ekran - proszę o pomoc
From: "XYZ" <xyz@abc.com.pl>
Date: Fri, 14 Jun 2013 19:47:20 +0200
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

Jeśli jeszcze nie udało Ci się dojść do tego co jest nie tak,
Niestety, jeszcze nie.

Z prockiem jest taki problem, że nie mam innego na podmianę
ani innego komputera, w którym ten procek można by sprawdzić.

Coraz bardziej zastanawiam się jednak nad zasilaczem.
Z dużymi trudnościami, ale może udałoby mi się pożyczyć zasilacz.
Ty jesteś pierwszą osobą, która wśród podejrzanych wymienia
zasilacz.
Żeby nie pożyczać zasilacza niepotrzebnie (wiąże się to w wejściem
w zobowiazania, w które lepiej na próżno nie wchodzić), jakie jest
prawdopodobieństwo, że to może być zasilacz?

Oczywi