Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaka niedroga płyta pod AM3+

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaka niedroga płyta pod AM3+
From: "qwerty" <qwerty01@poczta.fm>
Date: Wed, 22 May 2013 19:16:00 +0200
Użytkownik "m7marek" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:knipun$dlo$1@usenet.news.interia.pl...
możliwości/cena:AMD X6 FX-6300 i Intel Core i3 3220 to chyba jednak minimalnie AMD wygrywa i można go jeszcze podkręcić, choć z drugiej strony Intel bedzie chłodniejszy, przynajmniej tak mi się wydaje.

Mam u siebie GA-970A-D3 z FX 8320 i narzekam na wydajność (potrafi przymulić). Co z tego, że w kodowaniu filmów jest wydajniejszy od intela, skoro w autocad potrafi złapać czkawkę (a w programie od projektowania elektrowni słonecznych starszy brat - 8150 trzeba czekać na wyniki z 15 min). Nigdy więcej AMD do poważnych obliczeń.