Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] USB-to-USB serial cable

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] USB-to-USB serial cable
From: Przemyslaw Kwiatkowski <micha@micha.waw.pl>
Date: Sat, 18 May 2013 22:48:40 +0200
Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

> Czy ktoś się spotkał z gotowym kabelkiem, który miałby z dwóch stron
> USB, a w środku coś, co dla sprzętu wyglądałoby na dwa spięte ze sobą
> konwertery usb-serial?.

No i okazuje się, że produkt  taki istnieje: USB Null Modem Cable 2.5m
http://www.ftdichip.com/Products/Cables/USBtoUSB.htm

Inne rozwiązanie też przyszło mi do głowy i ma wiele zalet - potrzebna
jest para dwóch kabli, np:
<http://www.amazon.co.uk/Startech-1-Port-Modem-Serial-Adapter/dp/B008634VJY>
<http://www.amazon.co.uk/Plugable-Adapter-Prolific-PL2303HX-Chipset/dp/B00425S1H8>
Skręcamy śrubki w środku i mamy kabel usb-usb. Jak zajdzie potrzeba, to
rozkręcamy i - zależnie od potrzeb - mamy do dyspozycji gniazdo COM,
albo wtyk COM z nullmodmem. To chyba najbardziej uniwersalne
rozwiązanie. :-)

--
MiCHA