Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] No i padła mi karta MikroSD - trzymajcie paragony !

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] No i padła mi karta MikroSD - trzymajcie paragony !
From: "Chris" <chris@spam.pl>
Date: Mon, 6 May 2013 12:57:39 +0200
radekp@konto.pl nabazgrał(a):

Najczęściej kupuję SanDisk, PNY,Trascend, Pretec. Inne trafiają
się wraz
SanDisk to inna liga ale też cenowo dużo odstaje od reszty.
Mam Sandiska Edge 32GB -- no, inna liga, szybki to on nie jest...
Maks. szybkość zapisu  10 MB/s
Maks. szykość odczytu  15 MB/s
Może i pewnym momencie maksymalna to ona taka i jest.
Przy zapisie chyba nawet 5MB/s nie osiągał.
Zmień kompa albo program do mierzenia transferu ...
Po przejrzeniu opinii w necie o tym Sandisku wygląda na to, że wszyscy
powinni zmienić kompy.
Mierzę normalnie -- przegrywając.

Coś w tym jest ...  zwracam chonor ...
http://usbflashspeed.com/8038