Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaki hub i kabelki usb?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaki hub i kabelki usb?
From: Lisciasty <lisciasty@post.pl>
Date: Mon, 6 May 2013 01:01:06 -0700 (PDT)
On May 5, 10:08 pm, "m4rkiz" <m4r...@mail.od.wujka.na.g.com> wrote:
> najchetniej usb 3.0 (chociaz niekoniecznie, mam 1,5m
> kabelek wyciagniety z plyty na biurko i jako ze uzywam
> sporadycznie tylko do czytnika kart i czasem jednego
> dysku na usb 3.0 to w zupelnosci mi wystarcza)

Kiedy teściu skasował któryś z kolei hub usb (zdolny jest, komórka
wytrzymuje mu max pół roku), kupiłem takie coś:

https://www.elfaelektronika.pl/elfa3~pl_pl/elfa/init.do?item=10-335-50&toc=20676

Z ciekawostek - ma gniazdo gdzie można wetknąć wtyczkę zasilającą taką
jak do stacji dyskietek, o ile się posiada coś takiego w zasilaczu
blaszaka.
Póki co chodzi ponad rok i żyje, znaczy się, dobre :]

L.