Re: Szybki komputer czy taki istnieje?

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Tue, 30 Apr 2013 22:13:21 +0200

Dnia Tue, 30 Apr 2013 21:59:22 +0200, Piotr Rezmer napisał(a):

> Pamiętam, że Spectrum+ był jednak rozczarowaniem, coś było z nim nie
> tak, mimo nowoczesnej prawie prawdziwej maszynowej klikającej klawiatury.

Nic takiego nie kojarze, miodzio bylo :-)

> BTW: Miałeś dedykowany monitor, czy telewizor junost jako monitor?

Hm... z tym "maniem" mialem podobnie do Ciebie, wiesz, karton i te sprawy,
ale mialem w szkole sredniej dostep (jedna z pierwszych "skomputeryzowanych"
szkol w polowie lat 80 w moim wojewodztwie) i tam byly monitory Neptun 156.
Obraz zielona zyleta :-)

--
pozdro
R.e.m.e.K