Re: Jaki kolorowy laser, tani i nie do zabicia

Autor: joan <joan_art_at_wp.pl>
Data: Mon, 29 Apr 2013 21:21:59 +0200

> No, sporo jest takich.

hmmm a możesz wymienić, skoro wybrałeś brother'a rozumiem że wg Ciebie
najlepiej spełniał kryteria

> Toner dosypuję do kasety z butelek, kasety nie posiadają czipów tylko
> takie mechaniczne cuś, co wystarczy przekręcic do pozycji wyjściowej i już
> drukarka widzi nowy toner...

czyli nie ma żadnych elektrocznicnych czipów i badziewia jak w innych
drukarkach?
Na ile stron wystacza taki pojemnik z kolorem?
Drogie są te butelki z proszkiem?

> --->z drukowaniem fotografii to laserówki nie za bardzo dają sobie radę.
> Tonera nie da się tak mieszać jak kropelek tuszu. Ale moja 3040 i tak mnie
> zaskoczyła, drukując jak na drukarke za takie pieniądze bardzo dobrze.

nie chodzi mi o niewiadomo jaką jakość, ale wydruk z laserówki Samsunga
mnie załamał, sądziłem że technologia lepiej sobie już poradziła

> Ja tam na HP to patrzeć nie mogę. A kiedys uważałem HP za 8-my cud świata

ale jakieś konkretne argumenty?