Re: Jaki kolorowy laser, tani i nie do zabicia

Autor: Janek Wlodak <wlodakjanek_at_netia.pl>
Data: Mon, 29 Apr 2013 20:48:47 +0200

"joan" <joan_art_at_wp.pl> schrieb im Newsbeitrag

> sory umknęło mi kilka znaków ;)
> już się poprawiam

O jak ładnie :)

> Czy jest na rynku jakiś sensowny kolorowy laser?

No, sporo jest takich.

> Ma być tani w eksploatacji jak słynne drukarki HP z serii 2xxx
> i równie niezawodny. Fajnie gdyby miał duże kasety na tani proszek
> lub tanie regenerowane kasety.

Osobiście używam Brother´a 3040CN, ale --->
Toner dosypuję do kasety z butelek, kasety nie posiadają czipów tylko takie
mechaniczne cuś, co wystarczy przekręcic do pozycji wyjściowej i już
drukarka widzi nowy toner...

> Dopuszczam oczywiście zakup czegoś używanego kilkuletniego.
> Czy kolorowa laserówka wydrukuje mi zdjęcie w przyzwoitej rozdzielczości
> i w takiej jakości, że nie będę z 5 metrów widział że to wydrukowała
> drukarka laserowa?

--->z drukowaniem fotografii to laserówki nie za bardzo dają sobie radę.
Tonera nie da się tak mieszać jak kropelek tuszu. Ale moja 3040 i tak mnie
zaskoczyła, drukując jak na drukarke za takie pieniądze bardzo dobrze.

>o tej pory kolorowy Samsung jakiego miałem okazję oglądać drukował
> w jakości HP560C sprzed 20 lat.
> Może ktoś podrzucić kilka modeli. Czy Epson albo Kyocera robi coś dobrego
> w tej materii?
> Czy trzymać siętylko przy HP?

Ja tam na HP to patrzeć nie mogę. A kiedys uważałem HP za 8-my cud świata