Jaki kolorowy laser, tani i nie do zabicia

Autor: joan <joan_art_at_wp.pl>
Data: Mon, 29 Apr 2013 18:45:53 +0200

Czy jest na rynku jakiś sensowny kolorowy laser?
Ma być tani w eksploatacji jak słynne drukarki HP z serii 2xxx
i równie niezawodny. Czy istnieje przy okazji jakikolwiek
Dopuszczam oczywiście zakup czegoś używanego kilkuletniego.
kolorowy laser, który wydrukuje mi zdjęcie w przyzwoitej rozdzielczości
i w taki stanie, że nie będę z 5 metrów widział że to wydrukowała drukarka
laserowa? Do tej pory kolorowy Samsung jakiego miałem oglądać drukował
jak HP560C sprzed 20 lat.