Re: Monitor LG

Autor: GAD Zombie <gad_at_gad.BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>
Data: Sun, 28 Apr 2013 09:40:51 +0200

W dniu 2013-04-19 23:10, Michal pisze:

> A zastanawiałeś się dlaczego tak jest? Po prostu 23" przy proporcjach
> 16:9 majÄ… mniejszÄ… powierzchniÄ™ ekranu niĹĽ 21" TV CRT sprzed 20 lat i
> ciężko to oglądać z odległości większej niż typowy monitor stojący na
> biurku, czyli ~50 cm. TV ustawia siÄ™ w pokoju zazwyczaj inaczej i oglÄ…da
> z większej odległości. Poza specyficznymi przypadkami (TV do kuchni itp.
> 23" 16:9 jako TV jest za mały do normalnego używania.

Niespecjalnie widze powod, zeby sie wyklocac na ten temat, ale
twierdzenie, ze wszyscy maja takie potrzeby "jak ja" jest bardzo
ograniczone. To, ze jeden lubi duzy telewizor, albo ma duzy pokoj, nie
oznacza, ze kazdy jest w takiej sytuacji.
Osobiscie przesiadlem sie wlasnie z telewizora 14" (ktory mi wystarczal
wielkosciowo), wiec zmiana go na 23" jest taka, jakbym nagle mial dwa
telewizory obok siebie.
Nie kazdy musi miec telewizor taki, jakby byl w kinie. Niektorzy uzywaja
go tylko po to, zeby raz na czas wlaczyc wiadomosci, czy puscic na
godzine jako zabijacz czasu i inwestycja w 40 czy 50" za 3000-5000zl w
tym przypadku bylaby zupelnie bez sensu.

Wracajac do tematu, dziekuje za info w sprawie tych LG. Utwierdzilo mnie
to w przekonaniu, ze to niezly pomysl i wybralem sposrod nich model dla
siebie. Kupilem w sklepie, w ktorym udalo sie dogadac i przywiezli z
magazynu i go wlaczyli zanim kupilem. Jestem zadowolony. Wybrany przeze
mnie model to LG 23MA73D-PZ. Ma 23", co jest dla mnie bardzo
wystarczajace. Ma do tego bardzo ladny obraz, duze katy widzenia, nie
smuzy, ma wystarczajacy dzwiek i jako telewizor sprawdza sie wprost
idealnie. Mam go juz jakies 5 dni i jak na razie nie mam zadnych powodow
do narzekan.

Bardzo dziekuje tym, ktorzy chcieli pomoc.

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/