Re: Nowy komputer

Autor: Piotr Rezmer <p.r_at_bezbzdur.pl>
Data: Fri, 26 Apr 2013 22:18:29 +0200

Kosu pisze:

> To zadaj sobie pewne fundamentalne pytania:
> Czy klient kupuj膮cy laptopa oczekuje 偶ywotno艣ci?

Ja oczekuj臋 偶ywotno艣ci. Przez wiele lat mia艂em notebooki Fujitsu-Siemens
Lifebook (pewnie z 3,4 modele). 呕aden z nich nie przetrwa艂, tzn. wymiana
na kolejny wynika艂a z awarii p艂yty g艂贸wnej (mikrop臋kni臋cia). Jedyny
laptop kt贸ry odszed艂 bo zestarza艂 si臋 technologicznie to Toshiba
Satellite z ko艅c贸wki lat 90.

Teraz korzystam z Toshiba Tecra S11 zakupionej 3 lata temu. By艂 to
prawie najwy偶szy model z core i5 (wy偶szy by艂 tylko jeden z core i7 ale
musia艂bym zbyt d艂ugo czeka膰 na realizacj臋). Czy jestem zadowolony z
laptopa? Je艣li chodzi o niezawodno艣膰 to tak. Je艣li za艣 o komfort pracy
to nie. Korzystam ze stacji dokuj膮cej+2xmonitor+klawiatura+mysz.
Problemem jest upierdliwe piszczenie (pewnie d艂awik贸w lub innych
element贸w indukcyjnych) oraz g艂o艣ne ch艂odzenie. Problem ch艂odzenia
wynika ze 藕le zaprojektowanej stacji dokuj膮cej, kt贸ra utrudnia przep艂yw
powietrza.
W czasach gdy kupowa艂em aktualnie wykorzystywany notebook, lepsze by艂y
tylko niekt贸re Delle ale wtedy zamiast 4 musia艂bym wyda膰 oko艂o 6 kpln.

--
pozdrawiam
Piotr