Re: Nowy komputer

Autor: Janek Wlodak <wlodakjanek_at_netia.pl>
Data: Fri, 26 Apr 2013 21:42:36 +0200

"h.w.d.p." <hvhv_at_igbjo.yfd> schrieb im Newsbeitrag

> o dbanie o plyte zaczynam w momencie zakupu. biore z metalowymi
> kondensatorami. w czasie eksploatacji odkurzam czesto srodek komputera.
> nie poddaje bezsensownemu OC.

A to są produkowane elektrolity w niemetalowej obudowie? Bo jeśli chodzi ci
o takie co nie mają nacięć widocznych, to spójrz tutaj:
http://www.p7blogger.de/bueroblog/wp-content//kondensatoren-grafikkarte.jpg
One te nacięcia mają od srodka.

I jaki to ma wpływ na problemy spowodowane bezołowiową techniką lutowania?

> telewizor przedmuchuje powietrzem. ustawiam w miejscu zapewniajacym
> cyrkulacje powietrza.

Jak wyżej?

> komputer w samochodzie zabezpieczam przed zniszczeniem dbajac o to zeby
> nie byl narazony na wilgoc, w czasie spawania czegos w aucie odlaczam od
> akumulatora. nie stosuje druciarstwa elektrycznego w instalacji.

No nie wiem, mieszkasz w Egipcie i jeździsz tylko po Sacharze? Czy masz
samochód owinięty folią?

> wytarczy ?
Wystarczy, twoja fachowość i dbanie o sprzęt powala - lamerstwem...