Re: Nowy komputer

Autor: Janek Wlodak <wlodakjanek_at_netia.pl>
Data: Fri, 26 Apr 2013 14:30:06 +0200

"chochlik_drukarski" <chochlik_drukarski_at_wp.pl> schrieb im Newsbeitrag

> Jasne. Bo 5 lat temu wszystko było niezniszczalne i długowieczne a 2 lata
> temu nagle
> stało się tanie i jednorazowe. Co za bzdury.

Nie, kolego, to nie są bzdury. Przeczytaj sobie to:

a potem to:
http://pl.wikipedia.org/wiki/W%C4%85sy_%28metalurgia%29

i to:
http://elektronikab2b.pl/blog/15643-cynowe-wasy-zablokowaly-pedaly-gazu-w-toyotach#.UXpytMrhd8E

i jeszcze to:
http://nepp.nasa.gov/WHISKER/

>Mam rzeczy które mają rok, 2, 3, 4, 5, 6
> i tak dalej i jakoś nic mi pada 2 minuty po gwarancji. Jak coś jest
> gówniane to się
> po prostu psuje i taki szajs bym wypiepszył po 2 awarii a jak się nie
> zepsuło w ciągu
> kilku lat to prawdopodobieństwo nagłej awarii jak tylko gwarancji się
> skończy jest
> minimalne.
>
> Nie ma sensu tego kontynuować. Interesowało mnie skąd te głupie podejście
> i już
> wszystko wiem.

A właśnie, że nic nie wiesz, kolego drogi. Dzisiaj w biurach projektowych
nie buduje się sprzętu na lata. On się ma zepsuć. Bo jak inaczej sprzedać
nowe produkty?