Re: Nowy komputer

Autor: chochlik_drukarski <chochlik_drukarski_at_wp.pl>
Data: Fri, 26 Apr 2013 10:23:02 +0200

Użytkownik "z" <zch28_at_usunwp.pl> napisał w wiadomości

> Skoro piszesz o 5-tetnich urządzeniach to sobie o debilizmach nie pogadamy
> :-) U mnie 5-letnie też działają.
>
> Kupowałeś coś 1-2 lata temu?
> Wszystko tanie i jednorazowe. Trzeba robić "backup" sprzętu :-)

Jasne. Bo 5 lat temu wszystko było niezniszczalne i długowieczne a 2 lata
temu nagle
stało się tanie i jednorazowe. Co za bzdury. Mam rzeczy które mają rok, 2,
3, 4, 5, 6
i tak dalej i jakoś nic mi pada 2 minuty po gwarancji. Jak coś jest gówniane
to się
po prostu psuje i taki szajs bym wypiepszył po 2 awarii a jak się nie
zepsuło w ciągu
kilku lat to prawdopodobieństwo nagłej awarii jak tylko gwarancji się
skończy jest
minimalne.

Nie ma sensu tego kontynuować. Interesowało mnie skąd te głupie podejście i
już
wszystko wiem.