Re: Nowy komputer

Autor: Chris <chris_at_spam.pl>
Data: Thu, 25 Apr 2013 12:50:05 +0200

$heikh el $hah nabazgrał(a):

> Nie gram w ogóle, za to sporo piszę. No ale klawisze już mam i mam
> nadzieję, że wytrzymają kilka lat.
> No i nie mam telewizora (wyrzuciłem), a film wieczorem miło obejrzeć, więc
> tu by dobry monitor się przydał, zwłaszcza gdy film jest z napisami.
> Toteż rozważam coś multimedialnego, laptopa z matrycą 17"+.

Ja kupiłem Vaio 16.4 bo większych o ile pamiętam nie mają, poza tym wygodnie
się posze bo mają dobrą klawiaturę z osobnym blokiem numerycznym, ekran też
dobry bo fullHD 1920x1080, procek i5 + grafa NV.Jedyne co zmieniłem to
dodałem ramu do 8GB i zmieniłem dysk z normalnego na SSD 120GB + NAS z
dyskiem 1.5TB/750GB pod USB do NAS bo szkoda żeby leżał :)