Re: Nowy komputer

Autor: $heikh el $hah <sheikh.el.shah_at_geehad.com>
Data: Thu, 25 Apr 2013 12:46:17 +0200

W dniu 2013-04-25 12:31, Chris pisze:
> Dużo grasz, lubisz gmerać w kompie, OC = Stacjonarny
> Lubisz mobilność, masz malo miejsca, nie potrzeba ci welkich ekranów =
> Laptop
>
> Ja zrezygnowałem ze stacjonarki lata temu i zostałem z laptopem i5 16.4"
> SSD + NAS i spokojnie pracuję, gram, mam mobilność, mi pasuje ale każdy
> ma inne wymagania.

Nie gram w ogóle, za to sporo piszę. No ale klawisze już mam i mam
nadzieję, że wytrzymają kilka lat.
No i nie mam telewizora (wyrzuciłem), a film wieczorem miło obejrzeć,
więc tu by dobry monitor się przydał, zwłaszcza gdy film jest z napisami.
Toteż rozważam coś multimedialnego, laptopa z matrycą 17"+.

--
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$