Re: [OT] Przenośny źródło bajek z Pendriva/WiFi

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Tue, 23 Apr 2013 23:28:40 +0100

"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console> wrote in message
> Nie mają dostępu do sklepu, nie czy nie mają dostępu do niektórych
> aplikacji z tego sklepu?

nie maja zainstalowanych google apps (trzeba zrootowac, zainstalowac
recovery, zaflashowac stosownego zipa, czesto pogrzebac tez w build.prop
wszystko jest do zrobienia ale czasem niezbyt latwo)

> Bo jeśli tablet nie ma odbiornika GPS, to
> raczej programy używające tego odbiornika nie będą funkcjonowały
> poprawnie. ;)

ale zazwyczaj dadza sie zainstalowac, to czy dana apka sie wyswietli
w play store zalezy m.in. od zawartosci pliku build.prop na urzadzeniu

> I czy są w Polsce dostępne tablety produkowane poza Chinami?

chodzilo mi o chinskie firmy garazowe, wypuszczajace jeden,
dwa modele i zwijajace interes oraz wszelakiego rodzaju tablety
noname bedace praktycznie prototypami czy produkowane na potrzeby
sprzedawcow takich jak focalprice, dx, pandawill, byuincoins, etc. etc.
nie o sam fakt produkcji w Chinach

jezeli pod tabletem podpisuje sie jakas mniej lub bardziej znana firma
to mozna zakladac ze soft jest *w miare* normalny, ale jezeli nic sie
nie da o niej znalezc to mozna skonczyc z jakims wynalazkiem na a13,
bez jakiegokolwiek wsparcia, z preinstalowanymi chinskimi aplikacjami
i cieszyc sie ze nie wykastrowali jezyka angielskiego z systemu