Re: wymiana grat贸w

Autor: Michal <snunkiawnev_at_dunflimblag.mailexpire.com>
Data: Fri, 19 Apr 2013 00:10:01 +0200

W dniu 2013-04-18 23:05, LPPL pisze:

> No tak, wszystko prawda, tylko, 偶e to pierwszy (ale nie lepszy;) z
> brzegu przyk艂ad.
> Gdybym kupowa艂 dla siebie i mia艂bym ma艂o kasy (co si臋 przeca ka偶demu
> notorycznie wprost zdarza;) to wybra艂bym solidniejszego sprzedawc臋,

I wtedy nawet ja nie powiedzia艂bym z艂ego s艂owa gdyby ten opis pokrywa艂
si臋 z rzeczywistym konfigiem. Warto za te pieni膮dze przy za艂o偶eniu
偶e jest nie najgorsza grafika, dysk i system, a ca艂o艣膰 nie wyzionie
za 2 miesi膮ce ducha. W tych pieni膮dzach rzeczywi艣cie nie z艂o偶y si臋 nic
bardziej sensownego, a jak kto艣 nie goni za nowinkami to mu taki zestaw
jeszcze par臋 lat pos艂u偶y. Unika si臋 przy takim doborze pu艂apki o kt贸rej
wcze艣niej pisa艂e艣 - kupi臋 tanio poleasingowy konfig, a potem w艂o偶臋
drugie tyle albo i wi臋cej przez dozbrojenie go w akceptowaln膮 kart臋
graficzn膮, d藕wi臋kow膮 (a-brandy na mobo cz臋sto maj膮 zwyk艂e stereo) czy
nowy HDD i powstaje hybryda - ni to nowe, ni stare.

--
/MB