Re: wymiana gratów

Autor: Michal <snunkiawnev_at_dunflimblag.mailexpire.com>
Data: Thu, 18 Apr 2013 23:19:44 +0200

W dniu 2013-04-18 22:46, Smok Eustachy pisze:

> Pentium 4 3GHz 10zł, Celeron 2,6 od 3,50zł, rozpusta.

Ale do czego to odnosisz? Bo w poście wcześniej pisałem że jakby oferta
była zgodna z opisem, to OK, gorzej że niepokojące są te nieścisłości
lub co gorsza możliwe świadome przeinaczenia.

> Spotkałem Xeona Dual COre za 10zł i 2 giga RAMu serwerowego za 20zł.
> Jakby jeszcze płyta do tego sensowna była...

        Jeszcze raz - o co Ci chodzi? Chcesz siÄ™ pochwalić najlepszym zakupem?
Też kiedyś wylicytowałem na A.. Athlona64 3200+ za chyba 2,49 zł czy jak
jesteśmy przy Xeonach - kupiłem Intel Server Board SE7505VB2 z
obsadzonymi dwoma Xeonami 2,4 GHz i 2 GB RAM za całe 20 zł z demontażu
(bardzo fajna płyta z PCI-X i dual gigabit LAN - do domowego NASa z RAID
bardziej niż OK) bo miała problemy z kontrolerem PATA - i tak korzystam
z SATA.

--
/MB