Re: Laptopy z ekranem OLED

Autor: Latet <latet_at_latet.pl>
Data: Wed, 17 Apr 2013 17:25:35 +0200

> No, ale w tej sprawie można zejść szczebel niżej, do IPS :)
> (nie, laptopów też nie ma, ale przynajmniej nie ma przeszkód
> technologicznych aby istniały - i były takie)

Są jednak laptopy z dużo lepszym ekranem (pod względem kątów) niż większość
dostępnych posiada. Ostatnio na własne oczy takie widziałem w pewnym dużym
sklepie RTV. Niestety nie wiem, czy one były na IPS czy nie (sprzedawca też nie
wiedział, a w dostępnych "ulotkach" i manualu ani słowa na ten temat -standard),
ale kąty miały po prostu rewelacyjne, nawet w pionie, co przecież w praktyce
jest chyba ważniejsze. Cena - no tanie nie były (jeden to chyba VAIO za ok.
4.5K), ale też nie najdroższe (było wiele dużo droższych z gorszymi ekranami).

A co do OLED, to w tym samym sklepie sprzedawca twierdził, że są już tablety z
takim ekranem, ale "jeszcze nie u nas".

Pozdrawiam,

latet