Trwałość huba i pendrive

Autor: dcim24 <dcim24_at_gmail.com>
Data: Wed, 17 Apr 2013 14:40:28 +0200

Witam,
Do potrzeb magazynowania muzyki mam pewien rodzaj stacji - aktywnego
pena z 7 pendrivami, różnej wielkości, wieku i produkcji. Ta stacja jest
podłączona 24/7. Kiedy komputer jest włączony, korpus huba i część
wsuwana pena są gorące. Po wyłączeniu komputera świeci się tylko kontrolka.
Czy takie podłączenie huba grozi szybkim uszkodzeniem penów (np. RoHS).
Odpowiedź dla osób dlaczego nie zrzucę plikóq na dysk -- hałas.
Narobiłem się sporo, by komputer był w miarę bezgłośny a dysk 3,5'
znacząco hałasuje.
dcim