Re: Jak temperatura procesora jest bezpieczna w laptopie?

Autor: ikov <ikov1_at_t-l-e-n.pl>
Data: Tue, 16 Apr 2013 08:45:25 +0200

W dniu 2013-04-15 18:33, cbulka79_at_googlemail.com pisze:
> moja temperatura nie przekracza 16 stopni czasem jest nawet 9c nie wiem czy mu nie za zimno
> po zakupie procesora kupiłem nowy radiator a z starego wymatowałem wiatrak i dodałem do nowego i mam efekty amd phenom x3 8650 2.3ghz a jak ktoś wie jak zmniejszyć temperature karty graficznej czekam na propozycję

Jeśli masz na myśli temp. procesora a nie swoją, to 16°C albo i 9°C jest
możliwe do osiągnięcia tylko przy wyłączonym komputerze, stojącym
jesienią/wiosną w jakimś nieogrzewanym magazynie, no chyba że masz
zamontowaną klimę ze sprężarka i jakimś czynnikiem chłodzącym. Raczej
czujnik pokazuje głupoty.