Grzejaca sie karta graficzna

Autor: GAD Zombie <gad_at_USUN.gad.USUN.art.pl>
Data: Tue, 16 Apr 2013 08:14:21 +0200

Witam

Od kilku lat bez problemow mi sluzy karta graficzna Gigabyte GeForce
8600 GT. Ma ona pasywne chlodzenie - spory radiator, wiekszy od samej
karty. Nigdy nie bylo z tym klopotow, ale ostatnio widze, ze sie grzeje.
I to mocno. Narzedzie do kontroli temperatur pokazuje mi, ze juz na
starcie grafika ma 60 stopni, a jak wlacze jakas gre to robi sie 80 i
nawet widzialem 89 stopni. Caly komputer sie przez to podgrzewa, a i nie
wiem jak dlugo pociagnie sama karta. Odkurzalem ja, ale to nie pomoglo.
Czy to oznacza, ze karta bedzie do wymiany, czy sa na to jakies sposoby?
Karta najnowsza juz nie jest, ale sluzy calkiem dobrze poza tym mankamentem.

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/