Re: Dobry zasilacz

Autor: Marek Dyjor <mdyjor_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun, 14 Apr 2013 22:01:15 +0200

Marek wrote:

> To jest właśnie to o czym wspominałem: współczesne kolumny projektuje
> meblarz lub "designer". Po części to też wina kupujących. Doradzałem
> znajomym zakup antydesignerskich kolumn - co też uczynili. Grają
> znacznie lepiej niż plastikowe słupki, pałki, ślimaki i inne koszmary
> akustyczne. Jednakże czuję ich niezadowolenie bo duże, z grubymi
> przewodami i nie tak futurystyczne kształty jakby chcieli. Zapewne za
> jakiś czas pojawią się u nich te plastiki. Kończę więc z doradzaniem.

brak zrozumienia...

prawda jest bezlitosna :) dobre kolumny to zwykle duże kanciaste pudło i
nic tego nie zmieni.

> Znów fizyka. Głośnik musiałby być większy od TV :-) W innym wątku
> pisałem o profesorze, który wykładał teorię i historię muzyki. On ma
> duszę nawiedzonego melomana - usłyszy muzykę i odlatuje. Jemu jakość z
> głośnika TV kompletnie nie przeszkadzałaby a ja bym się męczył w tych
> samych okolicznościach. Przestałem wnikać a zacząłem akceptować te
> różnice :-)

myśle że on też słucha inaczej niż większość... on słyszy nuty a muzyka
jest w jego głowie :)
po prostu dla niego ważniejsze od brzemienia sa niuanse wykonwcze, timing
itd...

> Wybaczam :-) I również bez urazy za moją reakcję. Trochę się wk...

eee tam czasem trzeba sobie trochę podogadywać ;-)