Re: Dobry zasilacz

Autor: Marek Dyjor <mdyjor_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun, 14 Apr 2013 20:44:39 +0200

Marek wrote:

> No dobra - spr贸buj臋 wyja艣ni膰. :-D Tylko nie m贸w, 偶e nie odr贸偶niasz
> brzmienia muzyki s艂uchanej w studio lub na jamniku z hipermarketu bo
> je艣li tak, to niepotrzebnie w dyskusj臋 si臋 wdaj臋 :-)

he he... mam do艣膰 dobry s艂uch:)

Wszystko co wtedy mo偶na
> powiedzie膰 o muzyce, to 偶e "gra". Niestety od czasu kiedy budowa
> kolumn sta艂a si臋 domen膮 przemys艂u meblarskiego sko艅czy艂a si臋 jako艣膰
> brzmienia. Stare Altusy z plastikowymi gwizdkami lepiej graj膮 ni偶
> niejedna droga kolumna.

mam stare polskie kolumny... i trzeba powiedzie膰 z臋 brzmi膮 sporo lepiej od
kilku innych g艂osnik贸w kt贸re s艂ucha艂em (sporo dro偶szych od nich).

prawda jest taka 偶e to co teraz si臋 sprzedaje jako kolumny do tzw kina
domowego to jest ostatnie badziewie.

Jak sie powiesi du偶e solidne g艂osniki z solidnymi du偶ymi niskotonowcami to
nie trzeba 偶adnych g贸wnianych Subwoofer贸w.

Swoj膮 drog膮 nie potrafi臋 zrozumie膰 p臋du ludzi do robienia sobie kina
domowego. 艢wiadomie zosta艂em przy normalnej stereofonii. Dodam jeszcze, 偶e
nie mog臋 zrozumiec jak mo偶na ogl膮da膰 TV z dzwi臋kiem emitowanym przez to co
jest wbudowane w TV, a mam do艣膰 wypasion膮 plazm臋. Dzwi臋k jednak z jej
g艂osnik贸w jest koszmarem.

pozdro i bez urazy :) skoro nie jeste艣 audiofilem to OK ;-)