Tanie DLNA

Autor: 2late <deadlog_FILTR__at_wp.pl>
Data: Sun, 14 Apr 2013 15:19:20 +0100

Szukam czegos co polaczy mi bezprzewodowo dysk sieciowy z TV. Cos jak w tym
linku:

http://www.chip.pl/testy/akcesoria/odtwarzacze-plikow-multimedialnych/lg-st600

Tylko ze nie potrzebuje - jesli to obnizy cene - zadnego odtwarzacza. Chce
tylko podlaczyc to jako przejsciowke z wi-fi przez USB do TV (zeby tv
widzial zasoby jak na dysku USB). Odtwarzacz w TV mi wystarczy.

Pozdrawiam