Re: Dobry zasilacz

Autor: GAD Zombie <gad_at_gad.BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>
Data: Sat, 13 Apr 2013 20:49:30 +0200

W dniu 2013-04-05 13:34, GAD Zombie pisze:
> Witam
>
> Czy ktos uzywal moze zasilacza takiego, jak ten:
> Chieftec Smart GPS-400A8 400W 80+
> ?
>
> Wyczytalem na grupie, ze Chieftec'i sa dobre. Potrzebuje cos o
> niewygorowanej mocy, 400W na pewno starczy. Ale wazne dla mnie jest,
> zeby byl pewny i cichy.
> Ew moze sa jakies inne dobre w cene do 200zl?

Idac troche za radami z grupy namierzylem sobie taki model zasilacza:

be quiet! Pure Power L7 430W

np jest tu:
http://www.karen.pl/product/82876/Sprzet_komputerowy_/Podzespoly/be_quiet_zasilacz_Pure_Power_L7_430W.html

Wydaje sie, ze spelni moje wymagania. Ale zaczalem sie zastanawiac, czy
w kwestii kabli i wtyczek nic sie w ostatnich latach nie zmienilo? Bo
moj sprzet tez najswiezszy juz nie jest i zaczalem sie zastanawiac czy
na pewno wszystko bez problemow podepne tym zasilaczem.

To, co mam w srodku wyglada tak:
Gigabyte M55S-S3
AMD Athlon 64 X2 Dual Core 3600+
GeForce 8600 GT