Re: Router do domu poszukiwany

Autor: GAD Zombie <gad_at_gad.BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>
Data: Sat, 13 Apr 2013 20:40:27 +0200

W dniu 2013-04-13 16:17, doom3 pisze:

> Użytkownik "GAD Zombie" <gad_at_gad.BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE> napisał w
> wiadomości news:kjn8nl$f9f$4_at_srv13.cyf-kr.edu.pl...

> Miejmy nadzieje, ze bedziesz z niego zadowolony.
> Generalnie jezeli chodzi o sprzet soho, to lista sprzetow jakich nalezy
> unikac wyglada tak:
>
> - Dlink
> - Pentagram
> - Netgear
> - Linksys/Cisco (ale, nie Cisco, tylko Linksys/Cisco)
> - Asus
> - 8Level
>
> To tak na szybko z pamieci.

Ja sie na sprzecie malo znam, nie siedze w temacie prawie w ogole. Ale
tego DLinka polecil mi znajomy, ktory zajmuje sie sprzetem zawodowo od
lat i mowil, ze do takich ma zaufanie. Jak na razie moge tylko przyznac
mu racje, bo dziala to juz pare dni i jak na razie zadnych problemow.
Instalacja tez swietna, zajela mi w sumie moze 3 minuty i wszystko dziala.

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/