Re: Dobry zasilacz

Autor: Kosu <Kosu_at_nospam.com>
Data: 06 Apr 2013 20:52:48 GMT

On 2013-04-05, Marek <precz_at_spamowi.com> wrote:
> Nie wiem czy budżet masz krytyczny - jeśli nie, to ja bym wybrał na
> Twoim miejscu np. BeQuiet. Zasilacze tej firmy mają sprawność np 93% -
> spadną rachunki za prąd (więc sobie odbijesz cenę zakupu) a do tego są
> bezgłośne (używam Stright Power). Możesz więc kupić zasilacz większy niż
> potrzebujesz aby mieć zapas mocy bez wzrostu w rachunkach za prąd.

No jeśli kupi ten zasilacz na 10 lat, to może i odbije. No i jeśli
trafi akurat w pobór mocy, przy którym jest 93%. I te 93% to raczej
nie w modelach za 200 zł :). Za tyle można kupić najwyżej jakiegoś
Pure Power. Mam, polecam. Jeśli komuś nie przeszkadza istnienie
wiatraka (i mieszka w głębokiej jaskini, więc go usłyszy) oraz
nie potrzebuje zasilacza modularnego, to IMO P.P. sÄ… idealne.

pozdrawiam,
Kosu