Re: Dobry zasilacz

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Fri, 05 Apr 2013 14:00:00 +0200

W dniu 2013-04-05 13:34, GAD Zombie pisze:

> Wyczytalem na grupie, ze Chieftec'i sa dobre. Potrzebuje cos o
> niewygorowanej mocy, 400W na pewno starczy. Ale wazne dla mnie jest,
> zeby byl pewny i cichy.
> Ew moze sa jakies inne dobre w cene do 200zl?

Nie wiem czy budżet masz krytyczny - jeśli nie, to ja bym wybrał na
Twoim miejscu np. BeQuiet. Zasilacze tej firmy mają sprawność np 93% -
spadną rachunki za prąd (więc sobie odbijesz cenę zakupu) a do tego są
bezgłośne (używam Stright Power). Możesz więc kupić zasilacz większy niż
potrzebujesz aby mieć zapas mocy bez wzrostu w rachunkach za prąd.

--
Pozdrawiam
Marek