Re: Dobry zasilacz

Autor: GAD Zombie <gad_at_gad.BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>
Data: Sat, 06 Apr 2013 22:04:23 +0200

W dniu 2013-04-06 19:03, Mr. Misio pisze:

> Amacroxy były fajne :) Ale już ich nie ma...

Ja jeszcze mam w dwoch komputerach ;)
Gdybym znalazl kogos, kto mi wymieni wentylator to moze by starczylo, bo
ja nie potrafie. Chcialem, ale poleglem :)

> Jeden wymieniłem na: TRACER Be Cool 420W Silent (komp uzywany raz na
> tydzień)
>
> Drugi na: Chieftec GPA-400S8 bulk 80%+ efficency (komp uzywany 8 godz
> dzień)
>

> W kompie 24/24 bedzie: XFX Core 550W 120mm 80+ SLI PSU
>
> Albo inny,jeszcze nie zdecydowałem
>

> I jestem zadowolony ;)
>
> MAsz przegląd przedziałów - do 100, do 150, do 250 zł :)

Ok dzieki. Jeszcze wspomniano BeQuiet. To juz jest jakis poglad. Cos z
tego pewnie wybiore.

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/