Re: Dobry zasilacz

Autor: Mr. Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Sat, 06 Apr 2013 19:03:54 +0200

Użytkownik GAD Zombie napisał:

> No dobra, gadki gadkami, ale nadal nie wiem za bardzo co najlepiej
> kupic, zeby nie przeplacic, a miec dobry zasilacz, ktory bedzie w miare
> cichy i bedzie bezpieczny dla komputera. Obecny moj Amacrox jest dobry,
> ale szlag go trafia przez kurz, wentylator w nim padl calkiem, a nie
> umiem go rozkrecic. Dlatego postanowilem kupic nowy

Amacroxy były fajne :) Ale już ich nie ma...

Jeden wymieniłem na: TRACER Be Cool 420W Silent (komp uzywany raz na
tydzień)

Drugi na: Chieftec GPA-400S8 bulk 80%+ efficency (komp uzywany 8 godz dzień)

W kompie 24/24 bedzie: XFX Core 550W 120mm 80+ SLI PSU

Albo inny,jeszcze nie zdecydowałem

I jestem zadowolony ;)

MAsz przegląd przedziałów - do 100, do 150, do 250 zł :)