Re: Bezpieczny komputer

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Thu, 4 Apr 2013 08:20:54 +0200

Dnia 2013-04-04, o godz. 00:57:04
RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl> napisał(a):

> Co to za firma i co za komputery że trzeba we wszystkich BIOS
> podmieniać.

Różna - bo okazuje się że kupiło się kilkaset desktopów a one mają wadę
ujawniająca się po pewnym czasie którą aktualizacja BIOS-a usuwa.
Miałem kiedyś partię Delli (nie pomnę niestety modelu) które
miały spierniczone porty USB 3.0 które losowo działały albo i nie. Porty
nie działały z większymi pendrive-ami. Podłączenie takowego
powodowało że port mógł ładować urządzenie ale komunikacja na nim
umierała. Nie była to wada na poziomie OS-a czy sterownika. Aktualizacja
BIOS pomogła na to. Inna sprawa że robił to technik Della w ramach
gwarancji.

Zdrówko