Re: monitor jako tv

Autor: Michal <snunkiawnev_at_dunflimblag.mailexpire.com>
Data: Thu, 04 Apr 2013 17:09:22 +0200

W dniu 2013-04-04 16:51, Yakhub pisze:
> Sam mam LG M2362DP-PZ - teoretycznie monitor, w praktyce - ma komplet
> złączy telewizyjnych (SCART, antena, Chinch), pilota, a nawet gniazdo
> na karty CI (chociaż w naszych realiach raczej bezużyteczne).
> Odtwarza filmy z USB, ale nie radzi sobie z niektórymi co bardziej
> egzotycznymi formatami.
>
> W założeniu miał być to monitor, sporadycznie uruchamiany jako
> telewizor, wyszło na odwrót.

Tak z ciekawości - z jakiej odległości oglądacie TV? Bo mając DM2780D za
bardzo nie wyobrażam sobie oglądania tego z odległości większej niż 1 -
1,2m o 23" nawet nie mówiąc - do tego potrzeba jest chyba lornetka
teatralna ;) Właśnie ze względu na mały ekran używam go jako TV
sporadycznie - jak mam obejrzeć coś dłużej niż 15 min i tak przesiadam
się do TV normalnej wielkości.

--
/MB