Re: monitor jako tv

Autor: Yakhub <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Thu, 4 Apr 2013 16:51:59 +0200

W liście datowanym 3 kwietnia 2013 (19:43:19) napisano:
> Przyszedl czas na zmiane telewizora. Wiem, ze to grupa o pecetach, ale
> jednak w sprzedazy sa monitory do PC z wbudowanym tunerem tv i moga
> dzialac jako telewizory. Moze ktos z was korzysta w ten sposob?
> Zainteresowal mnie taki oto monitor:

> LG 23MA73D:
> http://www.alsen.pl/komputery,k1/monitory,k514/monitory-z-tv,l516/lg-electronics-23-23ma73d-ips-tv-5ms-5000000-1-hdmix2-mhl,p93709.html

> Wyglada dosc przyzwoicie, ale w dzialaniu to go nie widzialem. Ktos z
> was widzial go lub podobny i moglby sie wypowiedziec na jego temat? Czy
> [...]

Sam mam LG M2362DP-PZ - teoretycznie monitor, w praktyce - ma komplet
złączy telewizyjnych (SCART, antena, Chinch), pilota, a nawet gniazdo
na karty CI (chociaĹź w naszych realiach raczej bezuĹźyteczne).
Odtwarza filmy z USB, ale nie radzi sobie z niektĂłrymi co bardziej
egzotycznymi formatami.

W założeniu miał być to monitor, sporadycznie uruchamiany jako
telewizor, wyszło na odwrót. Obecnie podpięty przez HDMI do dekodera
C+, wcześniej - do anteny DVB-T), od czasu do czasu podpinany do
laptopa.

Działa znakomicie, jestem z niego bardzo zadowolony.

Jedyna wada, to tylko jedno złącze HDMI - żeby podłączyć lapopa, muszę
odłączać dekoder.

--
Pozdrowienia,
 Yakhub