Re: płyta pod i3 z ATA/133

Autor: Michal <snunkiawnev_at_dunflimblag.mailexpire.com>
Data: Thu, 04 Apr 2013 14:25:26 +0200

W dniu 2013-04-04 10:19, Corran pisze:

> Szukam jakiejś w miarę sensownej płyty pod i3 3220, ale było by mi bardzo na rękę gdyby miała kontroler ATA/133.
> Problemem okazało się znalezienie takiej.

        Raczej nie znajdziesz - przynajmniej typowej pÅ‚yty, a nie
specjalizowanej konstrukcji za nieproporcjonalne pieniÄ…dze (bo jak ktoÅ›
potrzebuje do komputera przemysłowego/sprzętu specjalizowanego gdzie
cena komputera jest dodatkiem do karty to i pewnie znajdzie mobo pod i7
z ISA).

> Inne pożądane funkcja to co najmniej jedno stare PCI.
> Fajnie gdyby była mATX.

Kup kontroler na PCI z 2 portami PATA, albo lepiej (ze względu na
pozbywanie się złącz PCI - kolejny genialny pomysł Intela) SPRAWDZONĄ
przejściówkę SATA->PATA.

--
/MB