Re: Wskaźnik myszy na ekranie szaleje.

Autor: <suryga_at_gmail.com>
Data: Thu, 4 Apr 2013 02:15:04 -0700 (PDT)

Sorry troche zmeczony byłem.
Miałem na mysli że laptop był bez baterii jechał na zasilaniu sieciowym.
Mysz na kablu.
Bt wyłączony.
Wczoraj była takie momenty że nie dotykałem klawiatury a komputer sam sobie rządził.
Na sali było dużo różnych laptopów podiętych pod "jedno" gniazdko.
Może któryś mnie zakłócał przez gniazko elektryczne?
Coś czytałem o problemach z zasilaczami (ja mam orginalnego).
Od kilku godzin mam spokój (laptop stoi w domu) nic sie nie dzieje.
Pytanie co zrobić żeby znowu można było pójść do biblioteki.