Re: Ach te cholerne drukarki Brother...

Autor: animka <animka_at_tonieja.wp.pl>
Data: Tue, 02 Apr 2013 15:17:50 +0200

W dniu 2013-04-02 07:03, JoteR pisze:
> [...]
nie zełgali, to sterowniki powinny być pod koniec lutego.

> I co, wyrzuciłaś? Jeśli tak, to za wcześnie ;->
> http://welcome.solutions.brother.com/bsc/public/eu/pl/pl/dlf/download_index.html?reg=eu&c=pl&lang=pl&prod=mfc250c_all&dlid=&flang=Polski&os=120&type2=-1

Napisałam, że nie wyrzuciłam wtedy. Coś niecoś ściagnęlam (to co wtedy
mieli do zaoferowania) i się poprawiło, mogłam już skanować.
Niestety nie chciał się otworzyć Control Center3 i poziom tuszu
wykrywałam na "węch".
Dzięki, że teraz podałeś linka do nowszej już aktualizacji. Ściągnęłam
do 32-bitowej. Teraz już aplikacja Control Center3 się uruchamia i już
wiem jaki jest poziom tuszu. (sprawdzanie poziomu tuszu z klawisza
drukarki jest niewygodne i niewiarygodne).
Widzę, że kończy się tusz czarny i niebieski. Mam jeszcze w domu prawie
2 komplety tuszy to siÄ™ za bardzo nie martwiÄ™ :-)

--
animka